Termeni și condiții

Termeni și condiții

1. domeniu de aplicare

Următorii termeni și condiții se aplică tuturor comenzilor plasate prin magazinul nostru online de către consumatori și antreprenori.

Un consumator este orice persoană fizică care încheie o tranzacție legală în scopuri care nu sunt preponderent nici comerciale, nici activitatea profesională independentă. Antreprenorul este o persoană fizică sau juridică sau un parteneriat juridic care acționează în cursul unei tranzacții legale în exercitarea activității sale comerciale sau independente profesionale.

În ceea ce privește antreprenorii, acești termeni și condiții se aplică și relațiilor de afaceri viitoare, fără a mai fi nevoiți să le referim din nou. Dacă antreprenorul folosește termeni și condiții generale conflictuale sau suplimentare, valabilitatea acestora este respinsă; ele devin parte din contract numai dacă le-am convenit în mod expres.

2. Partener contractual, încheierea contractului

Contractul de cumpărare este încheiat cu CANEUS Handels GmbH, Betriebsstraße II / 3a, 2482 Münchendorf, Austria, e-mail: [email protected], tel .: +43 2259 83002, fax: +43 2259 83002-99.

Prin plasarea produselor în magazinul online, facem o ofertă obligatorie pentru a încheia un contract pentru aceste articole. Puteți plasa inițial produsele noastre în coșul de cumpărături fără obligații și să vă corectați înregistrările în orice moment înainte de a trimite comanda dvs. obligatorie, folosind ajutoarele de corecție furnizate și explicate în procesul de comandă. Contractul se încheie atunci când faceți clic pe butonul pentru a comanda cu plată și acceptați oferta pentru mărfurile conținute în coșul de cumpărături. Imediat după trimiterea comenzii, veți primi o altă confirmare prin e-mail.

3. Limbajul contractului, stocarea textului contractului

Limba disponibilă pentru încheierea contractului este germana. Salvăm textul contractului și vă trimitem datele de comandă și termenii și condițiile noastre prin e-mail. Puteți vedea textul contractului în contul de conectare al clienților noștri.

4. condiţii de livrare

În plus față de prețurile specificate ale produselor, se adaugă costurile de transport. Puteți afla mai multe despre costurile de transport din oferte.

În principiu, aveți opțiunea de ridicare de la CANEUS Handels GmbH, Betriebsstraße II / 3a, 2482 Münchendorf, Austria în următoarele ore de lucru: de luni până joi între orele 9:00 - 18:00, vineri între 9:00 și 17:00. Ceas cu excepția sărbătorilor publice.

5. de plată

Următoarele metode de plată sunt disponibile în general în magazinul nostru:

plată în avans

Dacă alegeți metoda de plată în avans, vă vom oferi datele bancare într-un e-mail separat și vom livra mărfurile după primirea plății.

card de credit

Folosim Stripe Payments Europe, Ltd. pentru a procesa metoda de plată cu cardul de credit.

După legitimarea dvs. ca deținător legitim de card, Stripe Payments Europe, Ltd. compania dvs. de carduri de credit va iniția tranzacția de plată imediat după comandă. Tranzacția de plată este realizată de Stripe Payments Europe, Ltd. efectuat automat și încărcat pe card.

PayPal

În procesul de comandă, veți fi redirecționat către site-ul furnizorului online PayPal. Pentru a putea plăti suma facturii prin PayPal, trebuie să fiți înregistrat acolo sau să înregistrați mai întâi, să legitimați cu datele dvs. de acces și să ne confirmați instrucțiunile de plată. După plasarea comenzii în magazin, rugăm PayPal să inițieze tranzacția de plată.

Tranzacția de plată este efectuată automat de PayPal imediat după aceea. Veți primi informații suplimentare în timpul procesului de comandă.

6. Reținerea din titlu

Bunurile rămân proprietatea noastră până când au fost achitate integral.

Pentru antreprenori, se aplică și următoarele: Ne rezervăm dreptul de proprietate asupra mărfii până când toate creanțele dintr-o relație de afaceri continuă sunt plătite integral. Puteți revinde bunurile rezervate în cursul obișnuit al activității; Vă atribuiți în prealabil toate revendicările care decurg din această revânzare, indiferent de o conexiune sau amestecare a mărfurilor rezervate cu un articol nou - în cuantumul sumei facturii și acceptăm această cesiune. Rămâneți autorizat să colectați creanțele, dar este posibil să colectăm și noi creanțe în cazul în care nu vă îndepliniți obligațiile de plată.

7. daune de transport

Următorul lucru se aplică consumatorilor:

Dacă mărfurile sunt livrate cu daune evidente de transport, vă rugăm să raportați aceste erori cât mai curând posibil și vă rugăm să ne contactați imediat. Nerespectarea plângerii sau contactarea noastră nu va avea consecințe asupra revendicărilor dvs. legale și a aplicării lor, în special a drepturilor dumneavoastră de garanție. Cu toate acestea, ele ne ajută să putem afirma propriile noastre pretenții împotriva transportatorului sau a asigurării de transport.

Pentru antreprenori:

Riscul de distrugere accidentală și deteriorare accidentală vă trece de îndată ce am livrat obiectul expeditorului de marfă, transportatorului sau persoanei sau instituției responsabile altfel de efectuarea expedierii. Obligația de a inspecta și notifica defectele, care este reglementată în § 377 UGB, se aplică comercianților. Dacă omiteți notificarea reglementată acolo, mărfurile vor fi considerate aprobate, cu excepția cazului în care este un defect care nu a fost recunoscut în timpul inspecției. Acest lucru nu se aplică dacă am ascuns greșit un defect.

8. garanție

Se aplică răspunderea legală pentru defecte. Informații despre orice garanții suplimentare care se pot aplica și condițiile lor exacte pot fi găsite cu produsul și pe paginile cu informații speciale din magazinul online.

Serviciul clienți: Puteți contacta serviciul nostru pentru întrebări, reclamații și reclamații în zilele lucrătoare (lun-joi) între orele 9:00 și 18:00 și (vin) între 9:00 și 17:00 la numărul de telefon +43 2259 83002 și prin e-mail la [email protected]

9. Haftung

Suntem întotdeauna răspunzători fără limitare pentru cererile cauzate de daunele cauzate de noi, reprezentanții noștri legali sau agenții vicari

  • în caz de rănire la viață, membre sau sănătate,
  • în cazul unei încălcări a obligației intenționate sau grav neglijante,
  • în cazul unei promisiuni de garanție, dacă este convenit,
  • sau în măsura în care legea de răspundere a produsului este deschisă.

În cazul încălcării obligațiilor contractuale esențiale, a căror îndeplinire permite executarea corectă a contractului în primul rând și pe respectarea căruia partenerul contractual se poate baza în mod regulat (obligații cardinale) din cauza unei ușoare neglijențe din partea noastră, a reprezentanților legali sau a agenților vicari, cuantumul răspunderii va fi cel previzibil la momentul încheierii contractului. Daune limitate, a căror apariție poate fi de obicei de așteptat. În plus, cererile de daune-interese sunt excluse.

10. soluționare a litigiilor

Comisia Europeană oferă o platformă de soluționare a litigiilor online (OS), pe care o puteți găsi aici https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Suntem gata să participăm la o procedură de arbitraj extrajudiciară în fața unui consiliu de arbitraj pentru consumatori.

11. dispoziţii finale

Dacă sunteți antreprenor, atunci legea austriacă se aplică excluderii legislației ONU de vânzări.

Dacă sunteți antreprenor în sensul Codului corporativ sau al unei corporații în conformitate cu dreptul public, locul de competență exclusiv pentru toate litigiile care decurg din relațiile contractuale este locul nostru de activitate.

Starea termenilor și condițiilor generale: 06.06.2018

Creat cu redactorul legal al Trusted Shops, în cooperare cu Wilde Beuger Solmecke Rechtsanwälte.

vazut ultima data